РАЗРАБОТВАНЕ НА КОМПЮТЪРНАТА ИГРА "НЕ СЕ СЪРДИ, ЧОВЕЧЕ"

Автори

  • Yasen Genchev
  • Kevork Turshudzhiyan

Ключови думи :

computer game, development, don’t be angry man

Абстракт

"Не се еърди човече" е завладяващ проект, който съчетава технологична изтънченост с класическата магия на игрите. Той не само осигурява удоволствие и забавление, но също така обогатява ума, като стимулира стратегическото мислене и социалното взаимодействие – качества, които са от съществено значение в нашия бързо развиващ се и взаимосвързан свят!

Сваляния

Данните за свалянията все още не са налични.

Литература (библиография)

1. Don’t be angry. Wikipedia, Internet: https://bg.wikipedia.org/wiki/Не_се_сърди,_човече

2. Network Socket, Wikipedia, Internet: https://en.wikipedia.org/wiki/Network_socket

3. JSON, Internet: https://www.json.org/

4. Async, Microsoft Documentation, Internet: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/keywords/async

5. Microsoft Visual Studio 2022 Community Edition, Internet: https://visualstudio.microsoft.com/vs/community/

6. Programming Language C#, Microsoft Documentation, Internet: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/

7. Extensible Application Markup Language (XAML), Microsoft Documentation, Internet: https://learn.microsoft.com/en-us/windows/uwp/xaml-platform/xaml-overview

8. Universal Windows Platform (UWP), Microsoft Documentation, Internet: https://learn.microsoft.com/en-us/windows/uwp/

Публикуван

2025-05-09

Брой

Раздел (Секция)

Компютърни науки и комуникации - рецензирани публикации. ISSN: 1314-7846

Как да цитирате

РАЗРАБОТВАНЕ НА КОМПЮТЪРНАТА ИГРА "НЕ СЕ СЪРДИ, ЧОВЕЧЕ". (2025). КОМПЮТЪРНИ НАУКИ И КОМУНИКАЦИИ, 13(1), 38-42. https://csc.bfu.bg/index.php/CSC/article/view/288