ОПИТЪТ НА СТУДЕНТИТЕ ОТ ИНЖЕНЕРНИТЕ СПЕЦИАЛНОСТИ В БЪЛГАРИЯ С ОНЛАЙН КУРСОВЕ ПО ПРОГРАМИРАНЕ
Ключови думи :
геймификация, PBL, GBL, учебен процес, БСУ, качество на обучениетоАбстракт
В тази статия си поставихме за цел да оценим какво мислят студентите от университета за въвеждането на елементи на игровизация в учебния процес и какво е въздействието на игровизацията върху подобряването на качеството на обучението. За да се постигне тази цел, беше проведено проучване за това какво представлява игровизацията. Разгледани са някои популярни стратегии за геймификация - PBL и GBL. Избрани са елементи, които са били въведени в обучението. В края на обучението беше проведена анкета, за да се оцени мнението на учениците относно въвеждането на тези елементи и тяхното въздействие върху повишаването на качеството на обучението.
Сваляния
Литература (библиография)
[2] W. C. Lin, J. Y. Ho, C. H. Lai и B. S. Jong, "Mobile gamebased learning to inspire students learning motivation", в сборник 2014 г. Международна конференция по информатика, електроника и електротехника, ISEEE 2014, том 2, стр. 810-813, 2014 г.
[3] J. Hamari, J. Koivisto и H. Sarsa, "Работи ли геймификацията? Литературен преглед на емпиричните изследвания на геймификацията", в сб. The Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 2014 г., стр. 3025-3034.
Файлове за сваляне
Публикуван
Брой
Раздел (Секция)
Лиценз
Статиите публикувани в списание КНК са лицензирани под Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.