ИЗМЕРВАНЕ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ПРОВЕДЕНО ОБУЧЕНИЕ ПО ПРОЕКТ „УНИВЕРСИТЕТСКИ ЦЕНТЪР ЗА ЕЛЕКТРОННИ ФОРМИ НА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ ПРИ БСУ – ВЪЗМОЖНОСТ ЗА УЧЕНЕ ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ЖИВОТ“
Ключови думи :
удовлетворение, модел, измерване, интерактивни курсове, дистанционно обучение, образователни модули, оценка, мониторингАбстракт
Степента на удовлетвореност от обучението обикновено се измерва чрез директна консултация чрез набор от въпроси относно съставните компоненти. Преди самото измерване е необходимо да се разработи концептуален (теоретичен) модел на удовлетворение, който е съобразен със ситуацията и контекста наконкретната дейност. Основната причина за оценката на предлаганите курсове за обучение е да се определи тяхната ефективност.
Настоящият доклад представя както теоретичния модел, който се използва за разработване на изследователския инструмент, така и резултатите от измерването на степента на удовлетвореност на участниците от проведените обучителни курсове.
Сваляния
Литература (библиография)
Principle of Beneficence. Evaluation and Program Planning, Vol. 27, pp. 341-347
Публикуван
Брой
Раздел (Секция)
Лиценз
Статиите публикувани в списание КНК са лицензирани под Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.